De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 20 mai 2009

Coajă de lămâie / portocală


O mirodenie pe care mama o folosea încă din vremuri vechi. Și pe care am copiat-o cu succes.
Din punctul meu de vedere, cozonacii sau plăcintele fără așa ceva sunt ca mâncarea fără sare :).
Deci, am mereu în frigider 2 borcănele: unul galben, unul portocaliu.
Înainte de orice, nu uit să spăl bine fructele și să le usuc cu prosop de hârtie.
Bebe mănâncă portocale sau bea suc proaspăt stors și înainte de a i le da să le mănânce sau după ce am stors sucul, răzuiesc și coaja.
Acum, pentru că e foarte cald, beau destul de multă limonadă. Am observat că și Natalia o bea (nu știu dacă îi place cu adevărat sau bea că e din paharul meu :)) ).
Rețeta mea de limonadă: 2 lămâi stoarse la 1l de apă plată și miere de albine după cheful din ziua respectivă. Carafa o țin la frigider și mă servesc de câte ori am poftă.
Evident, înainte de stoarcere răzuiesc coaja de la lămâi.

În borcănel pun un strat (cam de jumătate de deget) de coajă, acopăr cu zahăr, și tot așa... până e gata. Ce e în prima poza e rezultatul unei portocale și a două lămâi.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.