De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 18 octombrie 2009

Prăjitură cu vișine 3


Ce poveste să mai spun la a TREIA prăji cu vișine?

Vă spun că am folosit așa:

  • aproape 400 gr de vișine confiate (atâtea erau într-un borcan și nu am mai desfăcut altul)

  • 50 gr griș
  • 50 gr migdale pisate

  • 350 gr brânză de vaci
  • 125 ml lapte
  • 60 gr zahăr
  • 3 gălbenușuri
  • coajă rasă de lămâie

  • 3 albușuri
  • un praf de sare

  • un vas de sticlă termorezistentă uns cu unt și tapetat cu pesmet

Pus cuptorul la încins.

Vișinele puse la scurs.
Setul 2 de ingrediente amestecate bine.
Setul 3 mixate până s-au transformat într-o pastă fină.
Setul 4 transformate în spumă tare.

Am adăugat grișul cu migdalele peste pasta de brânză. Am mixat bine.


Am adăugat și spuma de albușuri. Am omogenizat ușor cu telul.



Am turnat jumătate din compoziție (ca să fiu cinstită, am scăpat mai mult de jumătate), am pus vișinele, apoi restul de aluat.


Am ras deasupra puțin unt.


Am dat la cuptor, la foc mic, timp de 50 de minute.


Sursa rețetei: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.