De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 4 iunie 2009

Muffins cu banane şi cu ciocolată


Sunt foarte gustoase.
Se fac foarte foarte repede.
Ca la anunţurile imobiliare: MERITĂ! :))
Aseară le-am făcut (12 bucăţi). Mai sunt 2.
Aşadar, am adunat şi cântărit următoarele:
  • 2 ouă
  • 200 gr de zahăr
  • 1 plic zahăr vanilinat
  • 125 gr de unt
  • 100 gr de iaurt (3 linguri)
  • 2 banane (am avut 3 pentru că 2 erau cam negricioase spre stricate, am aruncat parte din fiecare)
  • 1 linguriţă coajă rasă de lămâie
  • 300 gr de făină
  • 1 linguriţă praf de copt
  • un praf de sare
  • 100 gr de ciocolată
Bun, şi am început:
pus untul 15 secunde la microunde să se înmoaie (v. poză)
dat drumul la cuptor, treapta 2 din 8
pus hârtiuţele în tavă
amestecat făina cu praful de copt şi cu sarea
mixat ouă
adăugat zahărul (de toate felurile)
mix
adăugat unt
mix
adăugat iaurt
mix
măcelărit banane (cu furculiţa)
adăugat banane şi coaja de lămâie (v. poză)
mix
cernut jumătate din făină
mix
idem a doua jumătate
mix
adăugat ciocolata (mi-e foarte ... silă să tai ciocolată; nu mă pricep; sare în toate părţile şi mă umplu de nervi; şi am descoperit fulgii de ciocolată URAAAAAA) - am păstrat câţiva fulgi şi pentru ornat
mix
şi gata!
Data viitoare voi face şi mai simplu: voi pune grămadă ouă, zahăr, unt, iaurt, mixat bine, apoi bananele şi la final făina. Va dura mai puţin de 15 minute, cam cât a durat acum.
turnat în tavă
ornat cu fulgii de cioco păstraţi
dat la cuptor
de la minutul 20 le-am tot verificat la fiecare 10 minute până am ajuns la minutul 50
atunci le-am scos

Sursa reţetei: aici.





2 comentarii:

Laura spunea...

Bine te-am gasit, Irina!!! :)
Pupici Nataliei pe obrajori :P ...iar tie felicitari pentru portia apetisanta de muffinsuri cu care ai rasfatat-o!
Ma bucur mult ca le-ai incercat!

Irina spunea...

Mulţumesc!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.