De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 17 august 2009

Sandwich brânzos



Uneori mi se pune pata pe creier că vreau să mănânc ceva gen hamburger, shaorma și alte ”grăsoșenii” de-astea.
Ieri mi s-a pus așa o pată :)).

Uite așa m-am potolit:

Am dezghețat o pâine.
Am tăiat-o în jumătate, caldă fiind.
Pe bază am pus un triunghi de brânză topită.
Din capac am scobit miezul.

Am umplut scobitura cu niște telemea de oaie foarte puțin sărată.
Peste brânza topită am pus două felii de carne.

Peste telemea am pus maioneză, muștar și sos de pizza.
Peste carne am pus două felii de cașcaval.

Am pus capacul cu o mișcare rapidă, ca să nu dezerteze sosurile.

Și am mâncat! :((


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.