De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 27 ianuarie 2010

Cremă de lapte




O cremă fină, cu aromă de vanilie, pe care am folosit-o la Milk Schnitte, dar care poate fi folosită și la un tort. De aceea am creat un post separat.

Am folosit:
  • 200 gr lapte condensat
  • 200 ml frișcă lichidă
  • 100 ml lapte (50 + 50)
  • 6 gr gelatină
  • 6 linguri apă rece
  • 50 gr miere
  • 1 fiolă esență de vanilie


Am pus apa peste gelatină și am lăsat-o să se hidrateze.
Am amestecat 50 ml lapte cu laptele condensat.
Am pus gelatina cu 50 ml lapte pe foc mic mic și am amestecat până s-a topit (în nici un caza nu a ajuns la fierbere).


Am amestecat laptele normal cu cel condensat, cu mierea și cu vanilia.
Am bătut frișca până ce a stat băț.

Am amestecat cele 2 compoziții până la omogenizarea completă.

Cam asta e crema. Se face foarte repede. Cu cât se folosesc mai mute fiole de esență cu atât mai puternică e aroma de vanilie.

Pentru Milk Schnitte, crema se pune 10 -20 de minute în frigider, ca să capete fermitate, să nu alunece pe marginile foilor. La un tort cred că se poate folosi direct după efectuare, având în vedere că tortul trebuie ornat după aceea.

Sursa: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.