De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 4 iunie 2009

Operaţiunea SCOBITOAREA


Marea găselniţă a momentului: domnişoara mea adoră să mănânce cu scobitoarea. Am descoperit asta luând fructe cu noi în parc. Şi se aşează ea frumos pe bancă şi vrea să ia ea scobitoarea cu fiecare îmbucătură în mânuţă.

Aşadar, să profităm (hi hi hi!)
Ananas

Pepene şi kiwi
Tartinuţe cu (de jos în sus) pâine, margarină, caşcaval, roşie, castravete, cărniţă

Pâine cu brânză cu smântână

2 comentarii:

Angi spunea...

Io am descoperit "operatiunea scobitoarea" de ceva timp si intr-adevar face miracole cu copilul meu super mofturos.

Irina spunea...

Și la 5 ani mai funcționează?!?!
E bine de știut.
Sper că nu am început prea devreme la 1 an și 8 luni și să trebuiască să inventez ceva nou curând.
Deși ... la cât de precoce sunt copiii noștri ... eu știu ce ne așteaptă?


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.