De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 29 martie 2010

Clătite




Eu nu știam să prepar clătite. Ori ieșeau prea subțiri și crustă, ori prea groase și fără savoare. Eram taaare amărâtă. Până când am găsit această rețetă. Nu am dat greș cu ea niciodată.

Folosesc:

100 gr făină
300 ml lapte
2 ouă
15 gr unt topit și răcit
un praf de sare

Amestec bine făina, ouăle și jumătate din cantitatea de lapte până ce nu mai sunt cocoloașe.


Adaug restul de lapte, untul și un praf de sare și omogenizez bine.


Las o oră la odihnit.


Apoi coc aceste minunate clătite pe ochiul mare la flacără mică.

Eu am o tigaie specială pentru clătite de la Tefal care are circumferință mare. La copt, o dată la 2 bucăți dau pe ea cu pensonul de silicon înmuiat în puțin ulei.


Din aceste ingrediente îmi ies cam 8 clătite.


Sursa: vestita Laura Sava :), de la care am învățat enorm. Mulțumesc din nou, Laura!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna seara, sunt Geta. Nici mie nu imi prea reuseau adica nici eu nu prea stiam sa fac clatite. IN general faceam aluatul prea gros si pareau necoapte. ACUM STIU pentru ca am dat de aceasta reteta. Minunate!!! De fapt mi-am adus aminte de tortul tau de clatite, pe care inca nu l-am facut dar este in plan, si am dat fuga sa caut reteta. Intr-adevar fara cusur si nu ai cum sa dai gres. Si se mananca cat ai zice peste. Multumesc si succes !!!

Irina spunea...

Mă bucur mult că am putut fi de ajutor.
Să aveți poftă la clătite!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.