De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 3 august 2009

Ciorbă de vită


Absolut nimic spectaculos.

O bucată de pulpă de vită (cam 200 gr avea) a aterizat în 1,5l de apă și o linguriță de sare.

Din ceea ce se vede în poza aceasta


am tăiat cubulețe ceapa, morcovul, țelina, păstârnacul și ardeiul și le-am pus la călit în două linguri de ulei.

După ce au început să se rumenească, le-am pus în oală, peste carne și le-am lăsat să fiarbă la foc mic vreo 20 de minute.
Am tăiat cuburi cartofii și dovlecelul și le-am adăugat. Încă vreo 20 de minute.
În același timp, am decojit și am tăiat cubulețe roșia. Am pus-o la fiert cu 500 ml de borș, cu sare, piper și puțin leuștean tocat.


Am bătut bine un ou.

După cele 20 de minute de la adăugarea cartofilor, si borșul fiersese. L-am turnat în ciorbă, am lăsat oul să curgă în fir subțire în oală și am amestecat. Am stins ochiul. Am pus deasupra leuștean tocat. Asta e tot!

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.