De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 23 iulie 2009

Muffins pizza (cu aluat dospit)


O altă metodă de curățat frigiderul.
Bune în caz de drum: păstrate acoperite, rămân pufoase și a doua zi. Spre deosebire de un sandwich, nu prea curge din ele :).

Pe domnul aluat l-am executat exact în cantitățile și cu metoda de aici.

Am lăsat 2 ore la dospit.
În acest timp, la un moment dat am făcut și umplutura din:
  • șuncă
  • brânză de capră (am mai încercat să le fac o dată cu cașcaval și mozzarella; aluatul a cedat și ce am avut de curățat din cuptor dup-aia numai eu știu)
  • o roșie cărnoasă (fără zeamă multă)
  • ceapă verde la plic (pentru aromă)
  • oregano
  • piper (sare nu am mai pus pentru că deja carnea și brânza erau cam sărate)

Toate tăiate mai fin și amestecate bine.



Când a fost gata aluatul, luam câte o bucățică, făceam o bilă, întindeam foaie rotundă (mai grosuță), puneam puțin ketchup, umplutură, strângeam ca la poale în brâu și puneam în hârtiuță cu ”adunătura” în jos.


Am mai lăsat la dospit cam o jumătate de oră.
Am uns cu ou.
Am presărat puțin oregano și puțin busuioc.

Aceasta e producția: 14 bucăți. (2 le-am pus în niște forme de silicon cumpărate mult înainte să găsesc tăvile)



Am pus la cuptorul preîncălzit la treapta 3 din 8 și le-am lăsat cam 30 de minute.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.