De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 1 iulie 2010

Madeleine





Daaa, vestitele... Proust...căutând timpul pierdut...

Sunt foarte foarte gustoase.

Forma madeleine-lor mele nu sunt tocmai ca cele adevărate. Neavând formă specială, am folosit formele de tartelette.

Iar de rapiditatea cu care se fac ce să vă zic. La 21. 30 am descoperit rețeta. La 22.30 mâncam :).

Am folosit:
100 gr unt topit și răcit
100 gr zahăr
2 ouă
100 gr făină
coaja rasă de la o lămâie
un praf de sare

Am topit untul și l-am lăsat la răcit.
Am mixat ouăle cu zahărul preț de 5-6 minute. Am răzuit lămâia direct în castron. Am adăugat și făina și sarea.


Am omogenizat.

Am pus și untul și am mixat încă vreo 2 minute.


Am pus compoziția la frigider 15 minute.

Între timp am uns formele cu unt.
Am pus cuptorul la încins.


Am pus aluatul în forme, formele în tavă


și tava la cuptor la treapta 4 din 6 fix 15 minute.


Clar vom repeta experiența. Și poate găsesc și formele speciale.

Sursa: aici.

2 comentarii:

furnicuta boscodina spunea...

sa va fie de bine :) arata ca niste floricelemici si tare dulci,e usor de inteles de ce se va repeta experienta :)

Irina spunea...

Dragă boscodină, ele ar fi trebuit să arate mai degrabă ca nişte scoici, dar...
Oricum, sunt dulci şi foarte aromate. Indiferent de forma pe care o au.
Mulţumesc pentru vizită!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.