De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 17 februarie 2010

Chec aperitiv


O minunăţie. Uşor de preparat, cu prezentare frumoasă, perfect in caz de petrecere.

Am folosit:
  • 4 ouă
  • 4 linguri făină
  • 20 gr unt topit
  • 150 gr ceva cărnos (pastramă de pui, cârnat afumat)
  • 100 gr caşcaval
  • o jumătate de plic praf de copt
  • jumătate de ardei verde
  • jumătate de kapia
  • măsline (fără sâmburi)
  • condimente (sare, piper)
  • mărar
Am aprins cuptorul.
Am uns o tavă pentru chec cu unt şi am tapetat-o cu făină.
Am amestecat praful de copt cu făina.
Am ras caşcavalul şi am tăiat cubuleţe "umplutura".

Am bătut albuşurile spumă tare. Am adăugat pe rând gălbenuşurile, mixând bine după fiecare.


Untul topit şi răcit - mix.
Am adăugat făina cam în 3-4 ture, omogenizând uşor cu telul.


La final: toate cele de umplutură. Din nou amestec uşor cu telul.


Pus aluatul în tavă.
Nivelat.


La cuptor, la treapta 2 din 8, pentru 35-40 de minute.

Scos şi lăsat la răcit.


Ca să îmi fie mai uşor, după ce s-a răcit bine bine, l-am tăiat în felii, am recompus checul în tavă, învelit în folie alimentară.




Sursa: aici.



2 comentarii:

Anonim spunea...

aspectuos si desigur bun. Cu un pahar de vin langa, hmm!!!

Irina spunea...

Sa stii ca si berea a facut fata :). Depinde de gustul consumatorului.

Multumesc pentru vizita!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.