De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 22 mai 2009

Paste cu pui și sos de roșii


Ceva ușor de făcut și ușor de mâncat. De la căldură mi se trag aceste ... înclinații. Ca să nu îi spun lene.

Iată porțiile de doi și un SFERT, care sfert a fost suplimentat.

Deci, am tras o ocheadă în frigider și am hotărât să extrag de acolo:

o jumătate piept de pui
3 fire ceapă verde
4 roșii
bulion
250 ml suc de roșii
măsline

(de aici încolo, am căutat și prin alte locuri :) )
sare
piper
busuioc
oregano
1 lingură amidon (nu e deloc obligatoriu)
2 linguri ulei de măsline
paste

Am început cu puiul, pe care l-am preparat ca aici.

Am pus apă cu sare și puțin ulei la fiert pentru paste și, într-un moment de relaxare la munca de a face sosul, le-am aruncat acolo și le-am amestecat puțin. Pentru că manâncă și Natalia, de obicei le las să fiarbă puțin mai mult decât scrie pe cutie. Folosesc Barilla, și nu s-au terciuit niciodată.
Am pus uleiul de măsline la încins în tigaie, am aruncat ceapa verde tăiată (nu foarte mărunt) și am lăsat-o acolo câteva minuțele la foc mic, mic, cel mai mic.
Între timp am tăiat roșiile cubulețe și măslinele în bucățele și le-am aruncat și pe ele în luptă.
Am amestecat bulionul cu lingura de amidon și le-am dat drumul în tigaie, am răsturnat și sucul de roșii, am pus condimentele și am amestecat bine.
După ce am potrivit de toate gusturile, am pus și puiul și am lăsat așa la foc mic, amestecând din când în când, până ce sosul a ajuns la consistența care ne place nouă.
Foarte bun și foarte ușor.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.