De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 17 decembrie 2009

Quesadillas



Uimitor de bună! Inspirată de faptul că soțului meu îi place foarte mult, dar cu iarna asta și cu copilul zvăpăiat mai rar ajungem la restaurantul de unde mănâncă de obicei așa ceva.

Am folosit:
  • o jumătate de piept de pui
  • 4 lipii
  • o porție de sos bechamel cu verdeață
  • 1 ceapă roșie
  • cașcaval, muuuult cașcaval ras

Am condimentat bine pieptul de pui și l-am pus în tigaia încinsă cu foarte puțin ulei. După ce s-a colorat frumos la suprafață, am început să pun câte puțină apă, totul la foc mic. Când scădea apa, mai adăugam puțină. Până ce s-a pătruns bine.

Când a fost gata, l-am tăiat în fășiuțe.

Am pus tigaia cu capac la încins (nu am uns cu nimic).

Am asamblat quesadillas:
Pe fiecare lipie: strat de bechamel. Pe una din ele: puțin cașcaval, pui, peștișori de ceapă verde, mult cașcaval ras.
Am acoperit cu lipia cealaltă.

Am presat bine cu palmele cât să se lipească între ele, dar să nu iasă umplutura.

Am pus în tigaie și am acoperit cu capacul. 3 minute pe o parte, 3 pe cealaltă.
La fel și cu a doua.

Am servit cu sos salsa și cu sos de iaurt cu castraveți.


Sursa rețetei: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.