De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 21 decembrie 2009

Sos Remoulade


Absolut deloc greu de făcut. Foarte gustos - pentru gusturile înclinate spre acrișor.

Din:
  • 150 gr maioneză ca aici
  • 150 gr smântână
  • castraveți murați (vedeți mai jos cam câți am folosit eu)
  • 1 ou fiert tare
  • piper alb
  • zeamă de lămâie (eu am pus de la început zeama de la o jumătate de lămâie și a fost cam mult; data viitoare voi pune câte puțin și voi gusta)
  • mărar (din păcate eu nu am avut proaspăt și am folosit uscat, la plic; nu e la fel de aromat)


Amestecate bine cu toatele și asta e! L-am lăsat să zacă o oră la rece și apoi l-am folosit la salată.

Sursa: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.