De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 2 septembrie 2009

Sos tzatziki


E un sos care mie îmi place foarte foarte mult.

Când mi se face poftă, îl fac și îl mănânc cu grisine :)) (cum s-a întâmplat și de data asta).

Am tăiat cubulețe 2 castraveți fără coajă.

Am pus 200 gr de iaurt (gras și gros).


50 gr de smântână


sare, piper, 4 căței de usturoi trecuți prin presă


mărar proaspăt tocat


Am amestecat și am lăsat la frigider să se odihnească vreo două ore. După care l-am mâncat.


Sursa de inspirație: aici.

2 comentarii:

Alexandra spunea...

Dragalasha mea, sa-tzi traiasca dragalashul!:) La multi ani si tot ce va doriti! Pupam!

Irina spunea...

Săru-mânaaaaaaaaa!

Pupici


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.