De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 18 august 2009

Waffe brânzi-cioase



Alt fel de waffe. Foarte bune. Preferatele Nataliei pentru că e înnebunită după stafide.

Și pentru că taică-su a stârnit-o că îi dă ciocolată, a trebuit să inventez ceva să suplinesc refuzul.

În loc de Nutella, Finetti și alte de astea prefer să îi dau Nataliei așa ceva:

E un fel de cremă pe bază de roșcove.

Crema cu care am unit inimioarele de waffe am făcut-o așa: am pus la foc mic 150 gr de frișcă lichidă Hulala (cântărită pe cântar, nu măsurată în pahar gradat) și 150 gr din această cremă (ar fi fost mai bine să fi pus doar 100 de gr). Am lăsat să se topească, amestecând des. S-a omogenizat destul de repede. Nu a ajuns la fierbere. Am lăsat să se răcească, apoi am pus amestecul la frigider.


După ce am terminat de copt waffele și s-au răcit, am scos amestecul, am adăugat 2 fiole de esență de rom. Am mixat în forță câteva minute.


Și acum despre waffe:

  • 100 gr de zahăr
  • 1 linguriță coajă rasă de lămâie
  • 3 ouă

  • 125 gr unt topit și răcit
  • 125 gr Almette smântână
  • 4 linguri cu lapte

  • 200 gr făină
  • un praf de sare
  • 1 plic praf de copt Dr. Oetker
  • 60 gr de stafide

Cele 3 grupe de ingrediente corespund celor 3 vase din poza anterioară.
Am mixat bine în primul vas, am adăugat conținutul celui de al doilea vas, iar mixat bine, idem cu al treilea.




Le-am copt la aparat la treapta 4 și jumătate.

Aluatul este destul de dens și trebuie să întind eu bine aluatul în formă.


Pe de altă parte, dacă pun prea mult aluat, crește prea mult waffa. E cam inestetică și moale pe interior.

Mi-au ieșit 8 waffe, din care 2 foarte umflate din cauză de exces de aluat. Rezultă că teoretic ar fi ieșit 10.

Când voi încercă și cu quark, revin cu update.

Sursa rețetei de waffe: aici.
Ideea de cremă: aici.





Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.