De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 26 mai 2010

Prăjitură cu ciocolată





Hmmm, yammy yammy! Multă ciocolată, calorii multe, o grozăvie :). Și ușor de făcut.

Din:
  • 4 ouă
  • 100 gr zahăr
  • 150 gr unt
  • 200 gr ciocolată cu lapte
  • 100 gr făină
  • 5 gr (o jumătate de plic) praf de copt
  • un praf de sare
  • un plic glazură de ciocolată de la Dr. Oetker

Am pregătit forma de inimioară - unsă cu unt și tapetată cu făină.
Am amestecat făina cu praful de copt și cu sarea.
Am pus cuptorul la încins.


Am bătut ouăle cu zahărul 5 minute.
Am topit untul împreună cu ciocolata la foc mic mic (dar tot s-a mai prins, așa că data viitoare voi topi pe baie de aburi).
Am pus făina peste ouă (în etape, nu toată o dată) și am omogenizat ușor cu telul.


Am început să torn câte puțin din ciocolată tot omogenizând.

Compoziția în formă, forma la cuptor (treapta 1 din 8) pentru 35 de minute.


Scos, răcorit, pus prăjitura pe grătar la răcit (de tot).


Preparat glazura după cum scrie pe plic și turnat peste prăjitură.


Mâncat cu poftă! :)

Combinat cu un mousse de mentă, de exemplu, ar ieși un tort delicios. Rămâne de încercat.

Sursa: aici.

4 comentarii:

ama spunea...

ce reteta pacatoasa :P ma faci sa visez de pofta. In fond orice are ciocolata (multa!) trezeste in mine tot feluri de ganduri murdare ;))

Anonim spunea...

E o bunatate...am incercat-o si am facut si una cu ciocolata alba ...iese la sigur....si usor de facut si repede.

Irina spunea...

Să vă fie de bine, Anonim :)!

Mă bucur că ţi-a ieşit.

Anonim spunea...

Doamneeee...cum sa nu o fac ...iese o bunatate...la saptamana sotul meu plange dupa prajitura asta...am facut si cu ciocolata alba ...iese o minunatie ...chiar mai buna ca cea cu ciocolata neagra. Mmmmmm.


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.