De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Pâinițe umplute





Asta am făcut într-o dimineață de vacanță. Cum sunt genul care se trezește cu noaptea în cap, spre deosebire de restul clanului, m-am apucat să fac pâine ca aici.
Din 4 bucăți de aluat am decis să prepar și micul dejun cald.

Le-am întins așa:

și am început să pun pe ele: puțin sos pentru pizza, ceapă tăiată peștișori, niște cotlet afumat, puțină ceapă verde din plic, bucățele de măsline, cașcaval ras.

Am rulat cât am putut de strâns, am închis bine capetele și am presat cu podul palmei pâinițele.


Le-am mai lăsat vreo 20 de minute la dospit, timp în care s-a încins și cuptorul.

Le-am lăsat la treapta 1 din 8 vreo 25-30 de minute, am pus puțin cașcaval ras deasupra


și am mai lăsat la cuptor cât să se topească.

Așa arată înăuntru:

Au fost foarte apreciate și gestul și pâinițele :).



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.