De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 16 august 2009

Cartofi țărănești



Să vă mai povestesc ce am mai gătit la țară...
Alt fel de mâncare foaaaarte dificil.

Am curățat și mărunțit cartofi, ceapă și usturoi, muuuult usturoi pentru că 1) eram răcită și 2) soțul meu nu era pe aproape să mă admonesteze :)).


Am pus ceaunul de tuci la încins. Cu ulei în el cât să acopere bine fundul. Am pus ceapa. Am lăsat vreo 5 minute la foc mic amestecând din când în când.


Am dat prin presă jumătate din usturoi direct în ceaun. Am mai lăsat un minut.

Am pus cartofii. I-am lăsat să se prăjească la foc mic, amestecându-i destul de des.


Eu nu am făcut-o suficient de des și mai toată ceapa a rămas arsă pe fundul ceaunului.

Când mi s-a părut mie că sunt bine prăjiți, am mai scurs din ulei și am adăugat apă cât să acopere cartofii. Sare, piper. Iarăși la foc mic. Iarăși amestecând din când în când.

Până când au ajuns la consistența care îmi place mie: un fel de piure, dar cu bucăți de cartofi în el. Presat și restul de usturoi. Amestecat. Gata!

Ce se vede maroniu în prima fotografie e ceapa de pe fundul ceaunului. Nu m-am îndurat să o las acolo :)).



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.