De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 26 iunie 2009

Porc - cotlet la tigaie


O soluție culinară rapidă și pentru oameni leneși. Muncă puțină, rezultat yammyyyyy!

Am luat 2 cotlete de porc (cam groase; dacă ar fi fost tăiate mai subțire, s-ar fi făcut și mai repede), le-am dat cu sare, piper, puțin cimbru, niște foi de dafin și 2 căței de usturoi tăiat feliuțe. Le-am lăsat vreo 2-3 ore așa, dar nu e neapărat necesar. (Eu le aveam în congelator. După ce s-au dezghețat suficient cât să le desprind una de cealaltă, le-am aplicat tratamentul și le-am lăsat să se dezmorțească mai departe)

Am pus o tigaie la încins. Ulei în ea (vreo 2 linguri).






Între timp am tăiat o ceapă peștișori, o jumătate de ardei gras și o roșie felii subțiri.





Când a fost bine infierbântat uleiul, am pus cotletele. 1 minut pe o parte, 1 minut pe cealaltă, cât să se coloreze frumos.
Am pus legumele.
Am stropit cu 2-3 linguri de vin roșu.

Am pus capacul și am uitat tigaia pe foc mic vreo 30 de minute.

Cam asta a ieșit:


Am pus alături niște cartofi copți de două ori.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.