De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 31 martie 2010

Cremă din mascarpone





Odiseea Tortului Tiramisu cu ciocolată continuă cu ... crema. Şi aceasta în cantităţi pe măsura blatului. La jumătate de blat - jumătate din cremă.

Este una din cele mai uşor de preparat creme făcute de mine vreodată.

Am folosit:

  • 500 ml frişcă lichidă
  • 250 gr mascarpone
  • 50 ml lichior de cafea
  • 2 pliculeţe zahăr vanilat Bourbon
  • picături de ciocolată

Am bătut frişca băţ.
Am adăugat toate celelalte ingrediente (mai puţin picăturile de ciocolată).
Am pus şi picăturile de ciocolată şi am omogenizat crema.

Asta e.

Sursa: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.