De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 11 martie 2010

Mâncare de ardei capia copţi



Duminică. Oboseală după o noapte în club (chestie de care nu am mai avut parte cam de 100 de ani). Ce să mai zic de chef de gătit ...
Aveam prin frigider aşa:


  • cam 10-15 ardei capia copţi (păstraţi congelaţi)
  • nişte ciuperci gata tăiate (făcusem sâmbătă pizza)
  • nişte ardei gras roşu gata tăiat în feliuţe (tot de la pizza)
  • o ceapă mai mărişoară
  • 500 ml suc de roşii
  • 2 cuburi pastă de roşii

Ce se vede în ceşcuţă este nişte sos de roşii rămas tot de la pizza.

Ceapa tocată la călit.
Când sticlea, am adăugat ciupercile şi ardeiul gras.
Când s-au muiat ciupercile, am pus şi ardeii capia tăiaţi fâşii, sucul şi sosul de roşii şi condimente (sare, piper, chilli).
Am mai lăsat pe foc mic până a mai scăzut zeama şi asta a fost mâncarea mea, gata în 20 de minute.
Am combinat o parte cu orez Uncle Ben's la pungă (gata în 10 minute).


Restul cu paste stellini de la Barilla.


Foarte bun!










Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.