De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 9 iulie 2010

Ghiveci de legume




Tot întrebându-mă într-o seară ce Doamne iartă-mă să mai fac de mâncare, am început să „găsesc eu ceva” cum m-a sfătuit al meu soț.

Și am găsit: o tigaie pe care am pus-o la încins.

3 cepe medii pe care le-am tăiat peștișori mai grosolani așa.


Am aruncat ceapa în tigaia cu 2 linguri de ulei.
3 cartofi medii care au ajuns cubulețe mai mici.

Și ei imediat în tigaie, peste ceapă.

Un morcov potrivit, o bucățică de țelină, niște păstârnac - toate bastonașe. O jumătate de ardei gras tăiat pătrățele. Hop țop la tigaie.


Am acoperit și am lăsat așa la vreo 10 minute la foc mic. Mi s-a părut că au lăsat prea multă zeamă, așa că am dat deoparte capacul și, amestecând din când în când, am lăsat legumele să se coacă pe toate părțile; prăjit e prea mult spus.

Am turnat cam 100 - 150 ml de supă de legume (păstrată în congelator de pe urma vreunei supe cremă de legume). Am pus sare, piper, chilli, ierburi de Provence, o linguriță de bulion de Tecuci. Am amestecat bine și am lăsat la foc mic pââââână ce a scăzut lichidul de tot.


Atunci, mai mult din disperare că nu erau gata chiftelele cu care am asortat legumele, am apucat o sticlă de vin alb sec și am turnat cam la 50 - 100 ml să zic. Și iarăși am lăsat la foc mic până ce a scăzut lichidul. Sau a intrat în cartofi? Nu știu exact. Cert este că soțului meu i-a plăcut la nebunie ghiveciul meu improvizat.

Imediat ce am stins focul am pus o mână bună de mărar proaspăt tocat.



Ce face alcoolul din om :)).




Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.