De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 28 mai 2009

Piure de cartofi ... de criză de timp



Mai nou, din cauza căldurilor care vin tot mai amenințătoare, trebuie să ne schimbăm și noi programul. Ar trebui să ne trezim mai devreme și la 9 să fim deja în parc. Lucrăm la asta.

Momentan, abia pe la 10 dacă reușim să ieșim din casă. Soarele o obosește foarte tare și la 12 și ceva când intrăm înapoi, dacă nu am ceva repede de mâncare și stau atunci să prepar, risc să o găsesc adormită pe unde apucă.

Așa că, pentru un prânz gustos, am fiert de dimineață 2 cartofi potriviți pe care i-am lăsat pe ochiul stins în apa (cu sare) în care au fiert.

Am tăiat niște brânză de capră, mușchi, niște măsline și am decojit o roșie și am tăiat-o cubulețe. Le-am depozitat în frigider.

Când am ajuns acasă, am aprins ochiul de sub cartofi și am lăsat să mai dea un clocot. Am scurs de apă, am pus puțin unt și lapte până a ajuns la consistența care îmi place mie. Am pus și brânza de capră și am amestecat bine bine.

Am răsturnat pe o farfurie.
Deasupra am pus carnea, măslinele și roșiile și am amestecat ușor să nu le strivesc.

Asta e tot.
Sare și piper nu am pus deloc, fiind brânza și măslinele suficient de sărate.

Am apucat și eu cam o juma de porție de om mare :)).

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.