De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 25 mai 2009

Pui la cuptor


Am avut 2 pulpe superioare dezosate și fără piele.

Am pregătit un amestec din:
  • 1 lingură ulei de măsline
  • 1 lingură zeamă de lămâie
  • 1/4 linguriță de rozmarin
  • 1/4 linguriță de boia dulce
  • sare
  • piper
și am rostogolit bine bine pulpele prin el.
Am acoperit cu folie de aluminiu și am lăsat așa vreo 3-4 ore să se odihnească.
Am pus la cuptor 30 de minute la foc mic, apoi am scos folia, am lăsat 5 minute, am întors pulpele invers și am mai lăsat 5 minute.

Muncă puțină, rezultate ... yammmmyyyy.

Am avut garnitură de dovlecei cu roșii la cuptor și pâine caldă.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.