De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

vineri, 28 august 2009

Chec cu ciocolată



Un desert foarte foarte ușor de făcut. Și foarte gustos.

Pentru checul propriu-zis am folosit:

  • 150 gr de făină
  • 1 plic praf de copt
  • 1 pic de zahăr cu rom (de la Darling)
  • un praf de sare
  • 1 linguriță coajă rasă de lămâie

  • 4 ouă

  • 75 gr de unt
  • 100 gr de zahăr

Le-am lăsat pe ingrediente cam o oră să se acomodeze cu temperatura camerei.

Am frecat untul cu zahărul.



Am început să adaug câte un ou.

Nu îl puneam pe următorul fără să fie bine încorporat anteriorul.
La sfârșit cam așa arăta:

Am adăugat prafurile amestecate, adică primul set de ingrediente. Am omogenizat.

Am turnat în tava unsă și tapetată cu făină.

Am lăsat 35 de minute la cuptorul preîncălzit la treapta 1 din 8, pe șina de sus.

În acest timp am preparat glazura din 50 gr ciocolată cu lapte și 50 gr ciocolată amăruie. Pusă la foc mic la topit. Am adăugat inițial 4 linguri de smântână dulce pentru frișcă, apoi încă 2 linguri (mi se păruse că e prea tare și greu de ornat cu ea). Plus două fiole de esență de rom.

Am turnat glazura peste checul proaspăt scos din cuptor. Și am lăsat în tavă să se răcească de tot.

După câteva ore, am trecut cu un cuțit pe toate laturile și am folosit o paletă să extrag checul.


Sursa rețetei: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.