De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 9 iulie 2009

Ciorbă de perișoare


Porția Nataliei, dreasă cu smântână și cu perișoarele făcute terci :).

Voi intra direct în subiect, fără prea multe comentarii.

Am tăiat cubulețe:
  • 1 morcov
  • 1 rădăcină de pătrunjel
  • 1 ceapă
  • 1 bucățică de țelină

și le-am pus la fiert în 1,3l de apă cu o linguriță de sare.




Între timp, am făcut perișoarele din:
  • 250 gr carne tocată (eu am avut pasăre de țară)
  • 1 lingură de orez
  • 1 lingură rasă de griș

  • 1 ou
  • sare
  • piper
  • pătrunjel (nu aveam proaspăt în casă)

Aceste ultime 4 ingrediente le-am bătut bine împreună folosind o furculiță, le-am adăugat peste primele 3 ingrediente, am amestecat și am format perișoarele.


Am dat focul la mare, și le-am aruncat pe rând în oală, încercând să nu le suprapun.

Când a dat în clocot, am redus flacăra la mic și am lăsat să fiarbă 20 de minute.




Imediat după aruncarea perișoarelor, am pus pe foc mic mic mic 500 ml de borș cu 1 dovlecel foarte mic și o roșie, cu sare și piper.





După cele 20 de minute, am turnat borșul în ciorbă, am pus și un cubuleț de bulion ca aici și am mai lăsat 10 minute.

Am stins focul, am pus leuștean proaspăt tocat deasupra și asta e.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.