De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 2 iunie 2009

Prăjitură cu vișine

În acest sfârșit de săptămână am cules vișine. Din copacul din fotografia de mai sus. Foarte frumos. După o sâmbătă în care în București a venit potopul și la țară la 8 seara era întunecos și frig, m-am trezit într-o duminică însorită. Și m-am simțit plină de viață. Așa încât m-a apucat de escaladat pomi :)).

Ei, acum trebuie să văd și ce fac cu toate vișinele astea, că e păcat de ele.
O prăjiturică foarte rapidă și foarte ... puțină. Asta a fost de încălzire.

Am folosit:
  • 3 ouă
  • 150 gr de zahăr
  • 1 și 1/2 linguri ulei
  • 125 gr de făină
  • 1 plic zahăr vanilinat
  • 1/4 plic praf de copt (2 grame)
  • 1 linguriță coajă rasă de lămâie
  • 1 linguriță de cacao
  • 1 praf de sare

Am început prin a unge tava cu unt și a o tapeta cu făină.
Am aprins cuptorul.
De vișine mă ocupasem deja, în sensul că le-am spălat și le-am despărțit de sâmburii lor, străduindu-mă să le păstrez cât mai întregi.

Acum, la obiect. (Durează mai mult să scriu eu tot procesul decât procesul în sine).
Am mixat ouăle cu toate felurile de zahăr și cu un praf de sare. Am pus uleiul și iar am amestecat. Am cernut făina împreună cu praful de copt, apoi am pus și coaja de lămâie.

Am turnat în tavă, dar nu chiar tot. Am mai păstrat ceva ceva. Am adăugat 1 linguriță de cacao, am amestecat și am pus și restul ăsta în tavă.

M-am gândit eu să combin vișinele cu niște kiwi. O idee nu chiar strălucită, dar nici dezastruoasă. Dacă lăsam doar vișinele, bună treabă mai era :).

Am dat la cuptor, la treapta 2 din 8, unde a stat 30 de minute.
Sursa: aici.


Un comentariu:

Angi spunea...

Am facut si eu prajitura asta si a iesit foarte buna. Toata familia a fost incantata!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.