De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 15 februarie 2010

Chec (Cuina bănățeană)



Foarte ușor de făcut. Și repedeeeee...


Din:
  • 200 gr unt (la temperatura camerei)
  • 200 gr zahăr
  • 2 pliculețe zahăr vanilat
  • 3 ouă
  • 250 ml lapte
  • 500 gr făină
  • 1 plic praf de copt

  • 50 gr zahăr
  • 30 gr cacao
  • 50 ml lapte

Ca să scap de o grijă, am amestecat ultimele 3 ingrediente într-un castron.
Am amestecat bine praful de copt cu făina.

Am pus cuptorul la încins.
Am pregătit o tavă de cozonac, punând hârtie de copt în ea.

M-am apucat să mixez untul cu zahărul până ce s-a omogenizat totul bine (nu am avut nevoie ca zahărul să se topească).
Am început să încorporez câte un ou.
Am pus, cam în 4-5 ture, câte un pic de făină și câte un pic de lapte până am înglobat totul și am obținut o cremă fără cocoloașe.

2/3 din această compoziție a ajuns în tavă. Am omogenizat restul de 1/3 cu amestecul de cacao.


Am turnat peste aluatul alb și am început să mă joc cu furculița.

La cuptor, la foc mic, 45 de minute (am făcut testul scobitorii.

După ce l-am scos, l-am lăsat vreo 15-20 de minute să se odihnească pe o parte, ca să nu se lase checul.

Și cam asta e tot.


Sursa: aici.

2 comentarii:

Cristina's World spunea...

Ce sectiune apetisanta!
Bravo! Te-i jucat bine cu furculita :)

Irina spunea...

Mulţumesc!
A fost chiar distractiv :)


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.