De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 5 iunie 2010

Ostropel





Și despre ostropel aminteam aici.
În mintea mea ostropel egal ceapă + roșii + ardei gras + usturoi + pui.
Așa că m-am pus pe treabă când l-am auzit pe domnul meu că vrea ostropel!

Cu cocoșul meu de țară a durat un pic mai mult decât dacă aș fi folosit pui din comerț.
Am lăsat pulpele peste noapte în condimente.


Dimineață l-am băgat la pungă.
Și l-am pus la cuptor la foc mic. A stat o oră de când a început să fiarbă.

Spre sfârșitul acestei ore am pregătit restul ingredientelor:

Ceapa tocată. Usturoiul pisat pastă cât mai fină. Roșiile din conservă mărunțite. Iar pasta de gogoșari (făcută de soacra mea) - nimic :).

Am călit ceapa într-o lingură de ulei. Am pus roșiile și pasta de gogoșari. Câteva condimente. Am lăsat la foc mic să se împrietenească.
Între timp am scos cocoșul de la cuptor. Am tăiat colțul pungii și am recuperat sosul din ea.

Am pus acest sos în tigaie peste roșii și gogoșari. Am amestecat bine.
Am pus și pasta de usturoi și iar am amestecat.
Am trântit și carnea, am mai lăsat 5 minuțele la foc mic.
Am stins focul și am lăsat ostropelul acolo să zacă sub capac măcar 15 minute.

Evident, se servește cu piure simplu de cartofi sau în orice combinație vă trece prin cap. Eu am fiert la o tură o punguță de orez Uncle Bens.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.