De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 18 iulie 2009

Negresă fantezie

Am numit-o așa pentru că în original îi zice Fantasia di Brownies.
Este foarte interesantă combinația și e o prăjitură destul de ușor de făcut.

Menționez că am executat de două ori: prima dată cu aromă de portocală și cu brânză de vaci, a doua oară cu aromă de lămâie și cu o cutie de Almette de smântănă completată cu niște Philadelphia. A doua oară mi-a plăcut mai mult.

Sumar de ingrediente (că ele trebuie cântărite separat pe cele 2 tipuri de blat):
  • 4 ouă
  • 105 gr unt
  • 245 gr zahăr
  • 90 gr făină
  • 185 gr brânză de vaci (prima dată când am facut-o), Almette și Philadelphia (a doua oară)
  • 185 gr ciocolată
  • 1 linguriță coajă rasă de portocală (prima dată), de lămâie (a doua oară)
  • 1 fiolă esență de lămâie (a doua oară)
  • 5 gr (2 lingurițe) drojdie uscată
  • 2 fiole esență de rom
  • sare

Buuun! Cum am făcut eu:

Am pus ciocolata la topit în baie de aburi.

Am pregătit ingredientele pentru blatul negru:
  • 45 gr unt - pe care l-am omogenizat cu ciocolata imediat ce aceasta s-a topit

  • 2 ouă
  • 185 gr zahăr

  • 60 gr făină
  • 5 gr (2 lingurițe) drojdie uscată
  • un praf de sare

  • 2 fiole esență de rom
Cele pentru blatul alb:

  • 2 ouă
  • 60 gr de zahăr

  • 185 gr brânză de vaci / Almette + Philadelphia
  • 60 gr unt
  • 1 linguriță coajă rasă de portocală / lămâie
  • 1 fiolă esență de lămâie (a doua oară)

  • 30 gr făină
  • un praf de sare
Am executat partea albă întâi:
bătut ouă cu zahăr până s-a topit zahărul
adăugat conținutul castronului cu brânză - mixat
adăugat făina - omogenizat

Am executat și partea neagră:
bătut ouă cu zahăr până s-a topit zahărul
pus făina peste ciocolata și amestecat
turnat peste ouă și omogenizat
pus romul - mixare finală

Asta am obținut:Am dat drumul la cuptor 8/8 să se încingă.

Am uns tava cu unt și am tapetat-o cu făină.

Am turnat blatul negru.

Deasupra pe cel alb.

Și m-am jucat cu furculița pe acolo.

Când arăta așa, am zis că e cazul să mă opresc :).

Am coborât focul la 2/8 și am lăsat prăjitura acolo 25 de minute. Asta am scos:Sursa rețetei: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.