De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 3 iunie 2009

Tartă cu mere

Foarte foarte uşor de făcut.
Foarte foarte dulce.
Foarte foarte bine asortată cu îngheţată de vanilie.
Am avut nevoie de:
  • 3 mere maaaari (480 de grame după curăţare)
  • 1 lămâie
  • 60 gr de unt
  • 150 gr de zahăr
  • scorţişoară
  • 250 gr de aluat foetaj (eu l-am făcut ca aici)
Procesul a fost simplu:
Curăţat şi tăiat merele
Le-am stropit bine cu zeamă de lămâie
Am pus untul la topit la foc mic (aici am făcut o greşeală, am pus într-un vas cu bază mult prea largă, şi nu s-a topit zahărul, dar nu a fost aşa o mare problemă).
Am pus zahărul. La mine s-a colorat frumos fără să se topească mai deloc şi l-am folosit aşa.
Am turnat acest amestec în tava pentru tartă.
Am aranjat merele deasupra.
Am presărat scorţisoară.
Am pus aluatul deasupra.
Am dat la cuptor, treapta 2 din 8 şi am lăsat 40 de minute.
Am pus un platou maaare deasupra şi am întors foarte rapid, să nu curgă siropul.
Sursa reţetei: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.