De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 23 noiembrie 2009

Musaca


Făcută la ceas de seară pentru a doua zi. Jumătate să mănânce copilul la prânz, restul pentru noi seara. De aceea am și asamblat-o în două vase separate care au așteptat cuminți în frigider etapa cuptor.

Am început cu piureul de cartofi.

Adică am curățat, tăiat în cuburi și pus la fiert în apă cu sare ce vedeți mai jos:

Apoi m-am apucat voinicește de sosul cu carne (de vită de data aceasta). L-am făcut din:

300 gr carne tocată
2 cepe mai mici
o cutie roșii în sos tomat
sare
piper
cimbru
2 foi de dafin
pătrunjel
4 căței de usturoi
3 linguri de ulei de floarea soarelui

Am pus uleiul la încins în tigaie.
Am tocat ceapa și am pus-o la călit timp de 5 minute.
Am pus carnea, sare, piper, cimbru, dafin, 2 căței de usturoi feliați. Am amestecat bine și am lăsat la foc mic, cu capac, aproximativ 15 minute, amestecând arar. Până ce s-a evaporat apa.


Am adăugat roșiile (tocate, nu întregi) cu sos cu tot și am mai lăsat 10 minute.
Am tăiat felii și restul de usturoi și pătrunjelul tocat, am amestecat bine, am stins focul și am lăsat acoperit până ce l-am folosit la asamblare.

Am făcut și piureul cu puțin unt, puțin lapte, sare și piper.

Am uns vasele cu unt.


Am pus un strat de cartofi.
Strat de carne.


Cașcaval ras.
Strat de cartofi.
Cașcaval ras.

Am acoperit vasele cu folie de aluminiu și le-am băgat la frigider.
Până a doua zi când, fiecare la timpul lui, a aterizat în cuptor pentru jumătate de oră.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.