De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 15 iulie 2009

Înghețată de cafea




Foarte bună înghețata. Nu și pentru copii :).

Un truc pentru ca înghețata de casă (oricare ar fi ea rețeta) să nu mai facă ace de gheață este să amestec bine compoziția în vasul din congelator din oră în oră. Cam de 3-4 ori. La ce vedeți în foto de mai sus am amestecat doar de 2 ori, și tot nu a mai făcut ace chiar așa rău.

Am folosit:
  • 500 ml de lapte - l-am pus la fiert pe foc mic
  • 3 gălbenușuri
  • 3 linguri miere (60 gr)
  • 3 linguri smântână (60 gr)
  • 2 plicuri zahăr vanilinat
  • un praf de sare
  • 2 lingurițe ness (5 gr)
  • 1 lingură cafea (10 gr)

Cât laptele a fost pe foc, am cântărit restul ingredientelor.
Am mixat bine în castronul cu ouă.
Am pus cafeaua.
Când laptele a ajuns la punctul de fierbere, am început să torn în fir subțire, mixând încontinuu.
Am lăsat la răcit.
Am pus la congelator, amestecând în vas cam din oră în oră. (Doar de 2 ori am reușit :) )

Sursa: aici.

2 comentarii:

Monica spunea...

Imi place mult inchetata de cafea dar nu am facut-o niciodata . Se face foarte usor si s-ar putea sa o incerc chiar azi. Mersi.

Irina spunea...

Și mie îmi place foarte mult. Nu iese foarte dulce. Așa că se mai poate pune niște zahăr sau miere în plus.
Voi mai încerca o rețetă, fără ou. Dacă va ieși mai bună ca asta, voi da de veste :)

Spor!

Mulțumesc pentru vizită și, dacă ai timp, dă-mi de știre cum a ieșit.


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.