De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 21 februarie 2010

Ruladă de brânzeturi


Minunată treabă: repede de făcut, gustoasă, ușor de adaptat după gusturile fiecăruia. E foarte potrivită pentru adunări de prieteni pentru că poate fi făcută din timp.

Am folosit:

  • 150 gr cașcaval - dat prin răzătoarea mică
  • 50 gr unt (la temperatura camerei)
  • piper (cașcavalul folosit de mine a fost suficient de sărat)

  • 250 gr brânză de vaci
  • ardei gras verde (cam un sfert de ardei mare)
  • ardei kapia roșu (cam o jumătate)
  • mărar
  • măsline
  • sare, piper, chilli

Din primele ingrediente am frământat un aluat omogen.

Am frecat brânza de vaci cu sare până ce am făcut-o cremoasă. Am amestecat restul de ingrediente, în afară de măsline.

Pe o bucată de hârtie de copt am întins aluatul în foaie (nu am avut răbdare, dar ar fi trebuit să o fac mai subțire și mai întinsă). Deasupra am întins amestecul cu brânză de vaci și apoi am împrăștiat măslinele.

Am rulat, am strâns hârtia.

La frigider cu rulada, pentru cel puțin 3-4 ore.



Sursa rețetei: aici.

4 comentarii:

ama spunea...

ce idee ingenioasa :)

eu poftesc in zadar la branza, ca barbatul nu suporta nici macar mirosul in casa :| dar poftesc si eu pe blogurile altora :))

Miha spunea...

Foarte frumoasa ti-a iesit! ;)

O duminica frumoasa sa aveti!

Irina spunea...

Mulțumesc, Miha! Deja trebuie să vă urez o săptămână ușoară! :)

Irina spunea...

Ama, ceva asemănător e la noi cu usturoiul :), așa că într-un fel te înțeleg. Poate aveți invitați și găsești o scuză. Eu așa mai fentez :)).


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.