De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 13 februarie 2010

Chicken Nuggets




O rețetă prin care fadul piept de pui devine de-a dreptul savuros. Junk food adevărat cu maioneză făcută ca aici (dar am folosit un muștar cu vin roșu, de aceea culoarea mai ciudată) și cu niște ketchup.

Cum?
Uite așa, cu muncă puțină și cu ceva răbdare în a aștepta :).

Am folosit:
  • 1 jumătate de piept de pui - tăiat în bucățele

  • 200 ml lapte
  • 1 ou mic
  • sare, piper, condiment pentru pui, oregano

  • o măsură cu pesmet (eu am folosit o ceașcă de cafea)
  • o jumătate de măsură de parmezan ras

Le-am prevăzut pentru o seară în doi, cu ochii într-un film plin de acțiune. Și le-am prevăzut de dimineață :). Am tăiat puiul, am bătut oul cu laptele și condimentele. Am înecat puiul în acest amestec și l-am pus la zăcut în frigider pââââână seara.

Seara am ras parmezanul și, amestecat cu pesmetul, l-am pus într-o pungă.


Bucățile de pui au „zburat” și ele în pungă. Nod strâns la gură. Și a urmat o imitație de jonglerie cu o singură minge. Am sucit și învârtit punga aia până am fost sigură că fiecare bucată de pui e bine îmbrăcată.

Le-am prăjit în ulei încins și le-am scos pe hârtie absorbantă.

Sursa: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.