De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 5 octombrie 2009

Muffins pufoși albi



O minunăție de pufoșenie, dacă mă pot exprima astfel.

La sursă scrie că se și păstrează pufoși mai multe zile. Eu nu prea am avut cum să verific.

Pot să confirm însă rapiditatea cu care se fac.
Căutam ceva simplu și potrivit pentru a le duce colegilor mei cu ocazia reîntoarcerii mele la birou după 2 ani minunați acasă.
Am făcut o porție, care a fost gata in 30 de minute de la start până la scosul din cuptor.
Am mai făcut încă 4 porții, 2 albe și 2 negre. Dar despre cele negre în numărul viitor. Mi-a luat cam 2 ore.

Tot la sursă scrie că aceste cantități sunt pentru 6 muffins. Acum depinde și de forme. Eu le-am făcut în tăvile mele (luate de la Ikea acum 100 de ani și ultra folosite), dar am avut niște hârtiuțe mai puțin înalte pe care le-am găsit la un preț foarte foarte bun în Carrefour. Am fost obligată să pun mai puțină compoziție și am reușit să fabric 12 muffins dintr-o porție.

Gata cu poveștile.

Pentru o porție am folosit:
  • 110 gr unt la temperatura camerei
  • 110 gr zahăr
  • 140 gr făină
  • 2 ouă
  • 1 plic zahăr vanilat
  • 2 lingurițe rase cu praf de copt
  • un praf de sare
Am pus toate ingredientele într-un castron, am băgat mixerul până s-au omogenizat bine și asta e!

Pentru prima porție am adăugat 70 gr de fulgi de ciocolată.


Am amestecat cu paleta, am distribuit în cele 12 hârtiuțe.


Am dat la cuptor 20 de minute. La cuptorul meu, după 15 minute a trebuit să întorc tava.


Pentru încă 2 porții albe, am pus peste fiecare porție gem de gutui.


Iată-le și coapte.


Și secțiuni:














Sursa rețetei: aici.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.