De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 5 noiembrie 2009

Cartofi cu ceapă roșie la cuptor




O mâncare pentru cei cărora le place salata orientală, de exemplu.

Soțul meu nu a apreciat-o pentru că el nu agreează oțetul.

Eu am savurat-o din plin :).

Ca să nu mâncăm doar cartofi, am hotărât să asortez și niște carne de pui la toată treaba asta. Așa că am lăsat o jumătate de pui la fezandat vreo câteva ore (3 sau 4 cred). Într-un sos format din: ulei de măsline, sos de soia, sare, piper, foi de dafin, puțin rozmarin.


Am dat drumul la cuptor, la treapta 2 din 8.
Am o tavă cu grătar deasupra. Am băgat și tava goală, fără grătar în cuptor.


Am pus cam un litru de apă la fiert cu o linguriță de sare.

Am curățat niște cartofi.

I-am tăiat în patru și când apa a dat în clocot i-am aruncat în oală și am lăsat exact 8 minute.

Între timp, am pregătit restul de ingrediente.


Am curățat 2 cepe roșii potrivite și le-am tăiat în patru. Am curățat niște căței de usturoi.

Am scos tava încinsă din cuptor.
Am tăiat cuburi din o treime de pachet de unt. am pus câteva linguri de ulei de măsline. Am pus 4 foi de dafin și niște rozmarin. am pus și ceapa.
Între timp au trecut și cele 8 minute pentru cartofi. I-am scur și i-am adăugat și pe ei.
Am tăiat și cășeii de usturoi în jumătate și i-am aruncat acolo.
Sare, piper și ....
125 ml oțet balsamic.

Am amestecat totul:

Deasupra am pus grătarul, pieptul de pui pe grătar, iar zeama de la pui nu m-am îndurat să o arunc, așa că am turnat încet peste carne. Surplusul a ajuns evident tot peste cartofi :).

La cuptor pentru o oră. La minutul 45 am întors pieptul invers. Și asta am scos:


Sursa rețetei: aici.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.