De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 7 septembrie 2009

Latke


Adică niște chiftele.

Le-am făcut pentru prietena noastră vegetariană cu ocazia unei petreceri. Noroc că mi-au ieșit multe, că ea a ajuns mai târziu puțin :)).

Din:
  • 450 gr dovlecei curățați de coajă (eu am avut doar 350 gr, respectiv 2 dovlecei medii)
  • 300 - 350 gr cartofi fierți (eu am avut 450 gr, vreo 4 cartofi medii; au fost cam mulți)
  • 1 ceapă medie
  • 1 ou
  • 200 gr pesmet
  • 50 gr brânză sărată (am avut brânză de capră) - data viitoare voi pune mai mult
  • sare
  • piper
  • chilli
  • mărar
Am fiert cartofii în coajă. I-am lăsat să se răcească.
Am dat prin răzătoare (-a a doua de la mare la mic a robotului) brânza, cartofii, ceapa, dovleceii.
Am răsturnat într-un castron în care am mai adăugat oul bătut, pesmetul și condimentele.
Am amestecat bine.
Am format chiftelele.


Le-am prăjit.

Cu o zi înainte făcusem un sos tzatziki. După ce s-au răcit chiftelele, am pus sosul peste ele.

Sursa rețetei: aici.


2 comentarii:

Anonim spunea...

Prietena voastra vegetariana va multzumeshte din tot sufletul ei, au fost absolut delicioase!

Irina spunea...

Cu mare drag și plăcere!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.