De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 18 iunie 2009

Cartofi noi cu legume la tigaie


Prima dată când am văzut rețeta mi-am zis eh, cartofi fierți și trei lulele lângă ei.
După ce am executat, am fost foarte plăcut impresionată de rezultat. Clar se va repeta.

Am curățat vreo 6 cartofi (cam cât am estimat eu că ne ajung nouă) și i-am pus la fiert în apă cu sare. Și i-am lăsat până au fiert bine.

Între timp nu am stat degeaba.
Am curățat următoarele:
  • un fir de ceapă verde - tăiată în felii subțirele
  • un dovlecel - am păstrat coaja, l-am tăiat în cubulețe
  • o jumătate de măr - am decojit, am tăiat în cubulețe și le-am stropit cu zeamă de lămâie
[toate sunt în farfuria din stânga]
  • o jumătate ardei gras roșu
  • o jumătate de ardei gras verde
[toate sunt în farfuria din dreapta]



Am pregătit și condimentele:
  • 1/2 linguriță de sare
  • 1/4 linguriță de piper
  • 1/4 linguriță de rozmarin pudră
  • 1/2 linguriță de cimbru
  • 4 frunzulițe de mentă tocate mărunt
  • am învârtit doza de chilli de 3 ori


Am pus tigaia la încins. Am aruncat 50 gr de unt la topit.


Am pus conținutul farfuriei din stânga. Am lăsat 2-3 minute, și am făcut la fel cu cea din dreapta și am amestecat.
Am scurs cartofii bine și i-am adăugat și pe ei. Hop și condimentele. Am amestecat bine.
Am lăsat la foc mic, amestecând din când în când, aproximativ 20 de minute, până când cartofii au început să dea semne de colorare.

Am alăturat legumele unei porții de cordon bleu. Am asortat și o salată cu roșii, ceapă, ardei și salată verde, cu sare și ulei de măsline și acrită cu puțină zeamă de lămâie. Salata a scăpat nepozată, însă a fost foaaaarte bună.



Sursa de inspirație: aici.

2 comentarii:

Alexandra spunea...

Nu stiu unde sa-ti scriu, asa ca iti scriu aici! Uite o reteta de prajitura de-a lui Jamie care m-a facut curioasa, sigur am s-o fac, dar cred ca in Romania, ca pe-aici prajiturile se mananca doar la petreceri, altfel zac prin frigider. Zahar de-ala isi pune Ionut in cafea, se gaseste la Mega. Uite si link-ul. Pup.
http://www.jamieoliver.com/about/jamie-oliver-videos/banana-cake

Irina spunea...

Multumesc, draga mea!
Pe mine ma cam complexeaza bucatarii astia profesionisti. Cat fac eu un fel de mancare sau ceva, ei sunt in stare sa faca 10.
Voi asculta maine. Acum se face nani si nu pot da tare.

Am si eu niste muffins cu banane. S-a cam lins CTC-ul pe degete :)).

Pupici.


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.