De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 25 august 2009

Pui cu bere și stafide



Această rețetă o am de la Doamna Pita la recomandarea mai mult decât entuziastă a nașilor mei :).

Alt fel de mâncare la care am muncit o grămadă.

De dimineață am spălat și am curățat pulpele. Le-am înțepat în mai multe locuri cu vârful cuțitului. Le-am dat peste tot cu un condiment pentru pui. Am aruncat o mână de stafide peste ele.


Așa au zăcut în frigider până după-amiază. Când le-am înecat în aproximativ 300 ml de bere neagră.


Le-am băgat pe șina de sus a cuptorului proaspăt aprins și stabilizat la treapta 1 din 8. Au stat acolo vreo două ore.

A rămas un sos dulce-amărui foarte interesant. Iar carnea se topea în gură.

Alături de garnitura de cartofi la cuptor.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.