De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 8 decembrie 2009

Cremă din mascarpone


Cremă care se face foarte ușor, e aromată și are o textură fină fină.

Din:
  • 2 gălbenușuri (li se vede moțul în crăticioară)
  • 50 ml lapte
  • 50 gr ciocolată albă
  • 100 gr zahăr (50 și 50, se văd grămăjoarele pe farfurie)
  • 5 gr gelatină
  • 250 gr mascarpone
  • 250 ml frișcă lichidă
Am frecat gălbenușurile cu 50 gr de zahăr până ce s-au albit (dar nu chiar până s-a topit zahărul).
Am adăugat ciocolata și laptele.


Am pus pe foc mic. Am amestecat încontinuu până s-a omogenizat totul și a început să se îngroașe. A durat cam 5 minute maxim.

Am dat deoparte.

Am pus 3 linguri de apă foarte rece peste gelatină.

Am lăsat așa 10 minute, apoi le-am amestecat bine bine. Și am lăsat să se răcească complet.

Am bătut frișca băț.

Am pus în același castron crema de ou și brânza.

Am mixat amestecul cu mascarpone până ce au dispărut toate cocoloașele.

Am pus și frișca și am omogenizat. Am gustat și am decis să pun și restul de 50 gr de zahăr. O ultimă omogenizare și asta e!

La frigider se întărește foarte frumos. Dar se și topește relativ repede.

Sursa: aici.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.