De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 14 octombrie 2009

Cuburi cu ricotta și cu roșii




Am încercat acest preparat cu ocazia zilei Nataliei. Mi-a plăcut cum arată și am intuit bine că se pot tăia și cuburi mici, ca pentru copii așa.

Iar la gust, nu vă povestesc! Mi-a plăcut la nebunie. Și au mai fost și alți fani.

Se face relativ ușor.

Am început prin a măcelări 500 gr de roșii decojite Cirio (eu folosesc întregi; cele gata tăiate în cuburi mi se par prea ... tari, am senzația că au cam multe „cotoare”). Am pus pe foc mic. Am adăugat 2 căței de usturoi trecuți prin presă, 1 linguriță cu busuioc, 2 lingurițe cu ulei de măsline, sare și piper. Am omogenizat. După 10 minute, am tăiat bucățele niște măsline (doar 5-6 pentru că atâtea mai aveam în casă, din păcate) am amestecat și am lăsat la răcit sosul.

Am aprins cuptorul.

Am mixat 3 ouă cu 90 gr de făină.

Cele 2 compoziții:

Am făcut și crema de ricotta: am mixat 250 gr ricotta cu 1 ou, apoi am adăugat 20 gr de făină, 1 linguriță cu oregano, sare și piper.

Deja sosul de roșii se răcise, așa că am mixat cu a doua compoziție de mai sus.
Am răsturnat rezultatul într-un vas de sticlă termorezistentă.
Deasupra am pus cu ajutorul unei palete grămăjoare din crema de brânză.

Cu o furculiță am încercat să ... „franjurez” crema de brânză, fără să o omogenizez cu sosul de roșii.


Am lăsat la cuptor la treapta 1 din 8 cam 35 de minute.
Am lăsat la răcit.

Dacă aș fi avut timp, aș fi pus-o la frigider înainte de a o tăia. Dar ....

Data viitoare voi folosi hârtie de copt. Îmi va fi mai ușor să scot tarta din vas.

Sursa rețetei: aici.


Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.