De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 8 octombrie 2011

Curat dezmăț!



Cu ce ne-am hrănit noi azi la prânz?
(Să o zic cu mândrie? Cu rușinare? Cu regret? (nu, ultima nu). Mă mai gândesc până la sfârșitul postării).

Cu JUNK FOOD home made :)).

Adică, mai pe scurt cu asta:

Compus din astea:

și din ăștia:

Pe aceștia din urmă îi pregătisem de aseară din două bucăți mari de piept de pui de țară.
Am călit o ceapă maaare în foarte puțin ulei și am lăsat-o la răcit.
Am tăiat puiul bucățele și le-am pus la robot (am montat cuțitul metalic pentru carne).
Am adăugat ceapa călită, un ou, 4-5 căței de usturoi (trecuți prin presă), un sfert de gogoșar roșu, sare (1 linguriță), piper, cimbru, pătrunjel verde și am dat drumul la măcel.
Apoi am format burgerii și i-am ambalat individual în folie alimentară.



La frigider cu ei.
Azi la prânz, adunându-ne târziu pe la casele noastre, doar am prăjit niște cartofi și între timp am copt și burgerii 10 minute la grill-ul electric (se fac simultan pe ambele părți).



A fost foarte foarte bun!

Și m-am și hotărât: cu mândrie rămâne, că facem asta o dată la 2-3 luni :).



2 comentarii:

Doina spunea...

Vai de silueta mea... Dar ce sa fac daca arata atat de bine. In weekend fac si eu! Silueta sa mai astepte... de luni incolo ma gandesc la ea :D

Irina spunea...

Doina, o dată la 2 luni nu se pune :).

Baftă şi spor!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.