De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

duminică, 27 iunie 2010

Muffins cu nucă



Foarte gustoase (pentru cei cărora le place gustul de nucă) și perfecte ca formă.

Ingrediente:

160 gr făină
50 gr nucă măcinată
110 gr zahăr
2 ouă
125 gr unt la temperatura camerei
120 ml lapte rece
1 și 1/2 lingurițe praf de copt
1/2 linguriță bicarbonat de sodiu
1 plic zahăr vanilat
coajă de lămâie rasă

un praf de sare

dulceață de gutui

Am aprins cuptorul.





Metoda de preparare este foarte simplă:

pe de o parte am amestecat toate uscăciunile: făină, nucă, zahăr, praf de copt, bicarbonat, coajă de lămâie, sare
pe de altă parte am mixat bine ouă, unt, lapte



Am unit cele două compoziții și am omogenizat cu mixerul.






Am turnat aluatul în trei sferturi din fiecare formă de hârtie din tavă. Am pus câte un cubuleț de dulceață de gutui.




Mi-au ieșit 14 bucăți.




Am dat la cuptor la foc mic aproximativ 25 de minute.




Cam asta a ieșit:






Sursa: aici.


2 comentarii:

geta spunea...

arata tare bine si cred ca nici nu iti ia prea mult timp sa le faci!

Irina spunea...

Așa e, Geta. Ca orice rețetă de muffins, și acestea se fac foarte repede.

Iar de gustoase ... nu am cuvinte:). Eu sunt fan nucă.

Mulțumesc pentru vizită!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.