De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 29 septembrie 2009

Năsturași





Yammyyyy! Și ușor de făcut.

Am amestecat următoarele:
  • 150 gr făină
  • 40 gr amidon
  • 20 gr cacao (2 linguri)
  • 1/2 linguriță rasă cu praf de copt
  • un praf de sare
  • 125 gr unt (la temperatura camerei)
  • 2 gălbenușuri
  • 80 gr de zahăr
și am frământat bine până am obținut aluatul acesta:


L-am pus în folie alimentară și l-am lăsat să zacă în frigider. La sursă scrie să stea 30 de minute. Al meu a zăcut vreo câteva ore.

Am aprins cuptorul, am pus hârtie de copt în tavă.

Am scos aluatul și am format bile între palme.
Am dat fiecare bilă printr-un amestec de zahăr alb cu zahăr brun astfel încât să se acopere doar jumătate de bilă.
Am pus în tavă cu partea cu zahăr în sus și lăsând loc între biscuiței.
Cu degetul - prin apăsare - locul pentru ciocolată.

Iată și producția integrală (cam puțini):


La cuptor, treapta 1 din 8, pentru 20 de minute.

Între timp am pus pe foc mic:
  • 120 gr de ciocolată cu lapte
  • 3 linguri de frișcă lichidă
Ciocolata s-a topit, am amestecat pentru a se omogeniza. Am luat de pe foc.

Am scos biscuiții, tot cu degetul :P am mai insistat pe fiecare gropiță, apoi i-am lăsat vreo 5 minute. I-am umplut cu ciocolata topită.


Data viitoare voi pune și niște migdale măcinate în gropițe.

Sursele: aici și aici.


2 comentarii:

Livia spunea...

Cred ca sunt foarte buni! Mmmm

Irina spunea...

Sunt minunați. Fragezime și ciocoată cremoasă.


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.