De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 19 iulie 2010

Fasole cu cârnați



Delicios!

Și cu muncă foarte puțină. Nu pot să zic însă că: rapidă.

De seara am spălat boabele de fasole și le-am lăsat în apă rece la umflat.

Dimineața, cu noaptea în cap, ca să nu mă prindă căldurile, am pus boabele la fiert. Alături, încă o oală cu apă să fiarbă.

După ce a dat fasolea în clocot, am mai lăsat câteva minute, am scurs apa și am pus apa curată fierbinte din oala alăturată. Am adăugat o ceapă întreagă și 2 cartofi mici și am lăsat la foc mic preț de cam o oră, să fiu sigură că e fiartă.

O oră pentru că am avut boabe mari. La boabe mici s-ar putea să fie cam mult. Ar trebui încercat din când în când și dat de pe foc atunci când sunt fierte.

Între timp, am pus tigaia la încins.
Cârnați semiafumați prăjiți în ulei cât să acopere în strat subțire fundul tigăii.
Am scos cârnații pe o farfurie și în uleiul cu gust de afumătură am pus ceapă tocată și un morcov tăiat bastonașe fine.

Când au fost bine călite, am pus peste ele fasole din oală (transferată cu paleta cu găuri, să ia după ea și puțină apă în care a fiert).
Sare, piper, chilli.
Bulion (mie îmi place mai acrișoară).
Apă.
Amestecat bine.
Cârnații.

Am lăsat la foc mic să mai scadă puțin din lichid.

Și asta a fost!

Mi-am luat și la serviciu, că nu mai puteam de poftă.

Asortată cu ciuperci murate:



3 comentarii:

Florian Stroe spunea...

Vai de sufleţelul meu...vai de capu' şi de poftele mele...
M-ai terminat!!! M-a luat cu călduri, cu leşin, cu ameţeală...şi cred că mă duc să cumpăr câţiva cârnciori că fasole mai am prin cămară...
M-ai omorât!

Irina spunea...

Florian, sigur nu e mare lucru pentru tine o fasolică acolo.

Să aveţi poftă, că taaaaare bună mai e!

Florian Stroe spunea...

Baaaaaa...e mare lucru...mai ales când ţi-e lene să o faci şi ai o poftă ca a mea...
Mulţumim...mulţumim...că avem poftă...


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.