De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 28 ianuarie 2010

Milk Schnitte




Yammy yammy ce bunăciune!

Prăjitură cu 2 foi și o cremă de lapte între ele.

Am făcut foile din:
  • 4 ouă
  • 80 gr zahăr
  • 1 linguriță zahăr vanilat
  • 30 gr (2 linguri pline) griș
  • 15 gr (2 linguri) cacao
  • 20 gr (2 linguri) făină
  • 2 linguri miere
  • 1 linguriță praf de copt
  • 20 ml lapte
  • 100 ml ulei
  • un praf de sare

Am separat albușurile de gălbenușuri. Peste albușuri am aruncat un praf de sare.
Am amestecat bine bine făină, cacao, praf de copt și griș.


Am mixat gălbenușurile cu zahărul până ce acesta din urmă s-a topit.
Am adăugat făinoasele.

Apoi, pe rând, laptele - mix, uleiul - mix, mierea.

Am omogenizat.

Am spălat paletele mixerului.
Am dat drumul la cuptor să se încingă.

Am purces la a bate albușurile spumă tare.

Am adăugat spuma peste compoziția negricioasă.


Am amestecat cu paleta până la uniformizare.

Jumătate din compoziție - în tavă (39x26 cm), pe hârtie de copt.

La cuptor, la treapta 2 din 8, pentru maxim 15 minute (eu am întors tava la minutul 12, pentru că minunatul meu cuptor nu coace uniform).

Între timp m-am apucat să fac o porție de cremă de lapte. Pe care am pus-o 10 - 20 de minute și la frigider după ce am terminat-o.

Am scos imediat foaia din tavă cu hârtie cu tot și am lăsat-o așa să se răcească pe grătar.


După ce s-a răcorit tava, am repetat manevra și cu a doua foaie.

După ce s-au răcit de tot foile am desprins hârtia de pe ele. Cu grijă mare, să nu se rupă (nu hârtia, evident).

În tava în care le-am copt am pus folie alimentară. O foaie. Crema - repartizată uniform. A doua foaie.

La frigider cu ea cel puțin 2-3 ore.


Dar a doua zi a fost de-a dreptul ... o pufoșenie. Grișul din foi a avut timp să tragă umezeală din cremă și să se umfle. Foarte foarte gustoasă.

Sursa: aici.



Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.