De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

joi, 22 octombrie 2009

Pâine cu struguri


Așa cum vă povesteam și la tortul fluturaș, am avut puțin timp pentru a pregăti bunătăți pentru ziua Nataliei. Așadar a trebuit să caut soluții rapide și de efect, pentru că am vrut să fie o petrecere foarte specială.

O soluție nu chiar rapidă, că a durat vreo 4 ore, dar care a implicat minim efort din partea mea a fost această pâine cu struguri. Tot ce am făcut a fost să cântăresc ingredientele și să le pun la mașină.

Am folosit:
  • 450 ml lapte
  • 100 gr unt
  • 12 gr (2 lingurițe de la mașina de pâine) sare
  • 40 gr (3 linguri de la mașina de pâine) zahăr
  • 100 gr struguri albi
  • 100 gr struguri negri
  • 700 gr făină
  • 3 gr (1 linguriță de la mașina de pâine) drojdie uscată

Am pus totul în cuva mașinii în ordinea menționată mai sus.
Am ales programul Pâine integrală, numărul 3 la modelul de mașină pe care îl am eu. Am setat opțiunile 1000 gr și coajă coaptă mediu.

După 3 ore și 42 de minute am scos pâinea ușor, că părea cam fragilă. Am lăsat-o să se răcească de tot.

Modalitatea de servire: tăiată felii și fiecare felie în pătrățele. Deasupra:
  • cu pate de ficat (de casă, făcut de mătușa mea, tanti Maricica, de la Sf. Gheorghe - maestră incontestabilă în materie de „porc”-ării)


  • cu brânză de capră

Mie mi-a plăcut foarte tare combinația.

Sursa: cartea de la mașina de pâine.



2 comentarii:

Anca spunea...

Stimata Doamna,

Sunt incantata sa va anunt ca astazi incepe cea de-a doua editie a Festivalului Blogurilor Gustoase. Festivalul Blogurilor Gustoase este o competitie special dedicata blogurilor culinare redactate in limba romana.Vrem ca la acest eveniment sa ne reunim, indiferent de distantele geografice care ne despart, sa ne imprietenim si sa celebram pasiunea noastra comuna, arta culinara.

Va invit, asadar, sa fiti prezenta cu blogul dumneavoastra la acest eveniment care se desfasoara in perioada 19 octombrie – 19 noiembrie 2009. Puteti castiga 16 electrocasnice ultraperformante oferite de sponsorul oficial, trofee si diplome de onoare. Alaturi de noi la acest eveniment se afla si reprezentati de prestigiu ai presei romanesti, care vor duce mai departe vestea Festivalului si ii vor face cunoscuti pe castigatori.

Exista 15 categorii de concurs si dumneavoastra va puteti inscrie la oricate categorii doriti sa participati.
Pentru a va inscrie blogul, este necesar sa completati formularul de inscriere pana pe 1 noiembrie ora 23:59(http://www.gustos.ro/concurs/inscriere.html).

Toate informatiile despre Festivalul Blogurilor Gustoase le puteti afla de aici: http://www.gustos.ro/concurs/

Va multumesc pentru timpul acordat. Pentru nelamuriri sau informatii suplimentare, va rog sa ma contactati.

Anca Tenita,

Marketing Manager Gustos.ro
Tel: 021.32.41.404
Email: anca@tree.ro
Web: www.gustos.ro

Anonim spunea...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.