De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

luni, 24 august 2009

Prăjitură cu prune


Am primit de la țară prune. Muuulte prune. Din mare parte din ele am făcut dulceață.

Din 500 gr (spălate și curățate de sâmburi) am făcut această prăjitură ca în caietul mamei.

Și am făcut uite așa:

am bătut două ouă (cu furculița)


am adăugat 50 de ml de lapte (încălzit foarte puțin la microunde, că era direct din frigider)


apoi 125 gr de margarină (și pe ea am pus-o 30 de secunde la microunde cât să se încălzească nițel

am stins 1 pachet de praf de copt cu zeamă de lămâie și l-am adăugat

am pus 250 de gr de zahăr (1 cană)

apoi 320 gr de făină (2 căni)

la final 1 linguriță de coajă rasă de lămâie

am amestecat bine cu furculița și gata aluatul!

Am dat drumul la cuptor.

Am uns tava cu unt și am tapetat-o cu făină.

Am nivelat aluatul cât de cât.


Am presărat bucățele de nucă.


Am pus jumătățile de prună și am presărat o lingură jumătate de zahăr peste ele.


La cuptor, la treapta 2 din 8, pentru 35 de minute.


Sursa rețetei:

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.